Log in op de bedrijvenwebshop

Gebruikershandleiding

Bestelinformatie

Hieronder vindt u informatie over het bestellen van artikelen bij Lights of Holland BV. Indien u nog vragen heeft dan kunt u te allen
tijde contact met ons opnemen.

Waar kunt u bestellingen plaatsen?

U dient eerst in te loggen op de website, met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens kunt u artikelen toevoegen aan uw winkelwagen. Tenslotte plaatst u uw bestelling door het invullen van het bestelformulier en te klikken op "Bestelling afronden".

Hoe wordt een bestelling afgerond?

Nadat u heeft geklikt op "Bestelling afronden", wordt het bestelformulier automatisch verstuurd naar uw manager(s) (als deze in het systeem staat). Als hij de bestelling heeft geaccepteerd, wordt de offerte als bestelling in het systeem gezet. Vervolgens leveren wij de door u bestelde artikelen af op het geselecteerde afleveradres.

Wat te doen als u een artikel niet in onze webshop kunt vinden?

Indien u een artikel niet kunt vinden, omschrijft u het gewenste artikel zo volledig mogelijk in het veld "Opmerkingen" dat is opgenomen in
het bestelformulier.

Bestelvolume?

Op de website wordt per artikel het bestelvolume aangegeven. Het is niet mogelijk om een afwijkende hoeveelheid ten opzichte van de verpakkingseenheid
te bestellen. Indien u dit toch probeert, krijgt u een melding dat u een onjuiste hoeveelheid hebt geselecteerd.

Hoe wijzigt u het afleveradres?

U kunt bij elke bestelling het afleveradres wijzigen. Als u alle artikelen voor uw bestelling heeft geselecteerd, klikt u op "Ga naar offerteformulier".
Hier kunt u het afleveradres wijzigen.

Hoe wijzigt u bedrijfsgegevens?

U kunt bij "Verander uw gegevens" (dit staat boven aan de pagina) de NAW gegevens wijzigen.

Mocht u vragen hebben over de website dan kunt u contact met ons opnemen.